شاکر

در کوی نیک نامان، مارا گذر ندادند / گر تو نمی پسندی تغییر ده قضا را...

شاکر

در کوی نیک نامان، مارا گذر ندادند / گر تو نمی پسندی تغییر ده قضا را...

مشخصات بلاگ
شاکر

وبلاگ شخصی خادم عمارنامه

بایگانی

هفته دفاع مقدس گرامی باد / پوستر

يكشنبه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۲، ۱۱:۵۰ ق.ظ

سلام و عرض ادب خدمت شما دوستان،

پوستر زیر رو که بنرش رو برای نصب در مقابل حوزه بسیجمون آماده کردم مشاهده می کنید.

هفته دفاع مقدس گرامی باد

اگر مورد پسند دوستان قرار گرفتو خواستن که استفاده کنند،

در قسمت نظرات بفرمایند در چه سایزی و چه چیزی زیرش بخوره تا براشون آماده کنم و فالیشو تقدیمشون کنم.

البته به شرط صلوات...

نظرات  (۵)

سلام خیلی طرح زیبایی است لطفا در اندازه 1.5 در2.5 زیرش هم بخوره پایگاه مقاومت بسیج رهپویان سیدالشهداء علیه السلام
سلام خداقوت دلاور
خییییییییییییلی زیبا بود
اگه امکانش هست ما میخاییم سریع اینا با سایز دو ونیم متر در سه متر بر روی ینر چاپ و نصب کنیم
امکانش هست؟
میشه لطف کنید فایل اونو برامون ایمیل کنید؟
ممنون
پاسخ:
سلام عرض شد .
خوشحالم که مورد پسند قرار گرفته
فایل خامش خیلی سنگینه
اگه میشه
لوگوش بگید چی میخواد بخوره
براتون بزنم
عکسشو میل کنم
یا علی...
با سلام و خدا قوت
من فایل رو می خوام اگه امکانش هست بهم خبر بدین که بگیرم
.................
ببخشید یه سوال یه لوگو برای هیئت مون می خوام به اسم هیئت حسین جان علیه السلام
می تونید کمکمون کنید
پاسخ:
سلام .
در مورد فایل بنر که بفرمایید میخواید چی زیرش بزنید و سایز چاپش هم بگید براتون بزنم و عکسو میل کنم
ولی برای لوگو شرمندتم داداش
من لوگو زن نیستم.
التماس دعا
داداش عیب نداره از طرحت برا نشریمون استفاده کنم؟
پاسخ:
اختیار دارید
برای خودتونه
فقط صلواتش یادت نره...
  • امین رحیم اذر
  • باسلام خوبود اگه میشه ایلشو بفرتسن وبلاگم
    پاسخ:
    سلام
    اینجوری که از نوشتتون فهمیدم انگار طرح رو میخواید ؟
    بگید در چه سایزی و چه چیزی زیرش بخوره
    تا در خدمتتون باشم
    یا علی....

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">