شاکر

در کوی نیک نامان، مارا گذر ندادند / گر تو نمی پسندی تغییر ده قضا را...

شاکر

در کوی نیک نامان، مارا گذر ندادند / گر تو نمی پسندی تغییر ده قضا را...

مشخصات بلاگ
شاکر

وبلاگ شخصی خادم عمارنامه

بایگانی

۱۱ مطلب در مهر ۱۳۹۲ ثبت شده است

صبح امروز 23 مهرماه 1392 همزمان با روز عرفه پیکر مطهر دو شهید گمنام بر روی دستان شهروندان تهرانی در محله مخابرات سعادت آباد تشییع و به خاک سپرده شد.

 تشییع و تدفین پیکر دو شهید همزمان با روز عرفه در پارک پرواز سعادت آباد تهران

شهید گمنام

مهدی رضایی مسئول امور شهدای گمنام کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح، اظهار داشت:

همزمان با سالروز شهادت غریبانه حضرت مسلم بن عقیل(علیه السلام) و روز عرفه پیکرهای نورانی و مطهر دو شهید گمنام 25 و 35 ساله که مربوط به عملیات‌های والفجر8 و فتح‌المبین هستند، روز سه‌شنبه 23 مهر ماه سال جاری در بوستان پرواز شهر تهران تشییع و به خاک سپرده خواهند شد.

صدام و زن

سنگهایی که در زیرآن جواهر نهفته است

 

یکی از شخصیت‌های فیلم "از گهواره تا ماه که مراحل ضبط آن به پایان رسیده و در مرحله تدوین و جلوه های ویژه قرار دارد "شهید سید مرتضی آوینی" است که "حسن اسدی" نقش آن را ایفا می‌کند و "حسن اسدی" به عنوان راوی اصلی قصه در نقش "شهید آوینی" با دو گریم متفاوت مربوط به جوانی و میانسالی این شهید بزرگوار در این فیلم ظاهر می‌شود.


 "حسن اسدی" با گریمی متفاوت در نقش "شهید آوینی"


به گزارش باشگاه خبرنگاران حوزه بسیج 107 بیت المقدس، امروز همزمان ایام روز آتش نشانی که از 7 مهر آغاز گردیده صف طولانی از متقاضیان در پارک پردیسان به منظور تهیه کپسول آتش نشانی شکل گرفته است.


سید مجتبی خامنه ای

با این وضع و اوضاعی که ما تو جامعه داریم از آقازاده هایی که همچینم آقازاده نیستن می بینیم آقازاده نفر اول مملکت اون هم به این سادگی نوبر به خدا...

ای کاش اونایی که فقط و فقط خودشون، خودشونو آقازاده حساب می کنن از فرزند نفر اول جهان اسلام یاد بگیرن...


همزمان با ایام پر خیر و برکت هفته دفاع مقدس، در جهت پاسداشت این ایام، پایگاه مقاومت بسیج شهید حافظی این حوزه اقدام به برگزاری مراسم بزرگداشتی با محوریت روایتگری جنگ تحمیلی برای نسل های سوم و چهارم انقلاب کرده است.

روایت عاشقی